۳ پاسخ

من فقط روغن زیتون میزنم، شنبه هم‌میرم بایو اویل میگیرم، همه میگن تاثیر نداره ولی خاله های شوهرم خیلی راضی بودن نمیدونم دیگه

روغن نارگیل خیلی خوبه من میزنم

بادام شیرین

سوال های مرتبط

مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان اقا لوبیا مامان اقا لوبیا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمدحسام مامان محمدحسام ۱۰ ماهگی
مامان دنیز👶🌊🌝 مامان دنیز👶🌊🌝 هفته بیست‌وهفتم بارداری