چ کرمی می‌زنید ب شکمتون ک ترک نخوره؟

۷ پاسخ

من دکترم گفت هیدرودرم بگیرم بزنم.
توی بروشور که نوشته برای ترک‌های بارداری هست

روغن زیتون

باید از اوایل بارداریت میزدی..من روغن اگزاسین میزنم و خطی ندارم .وقتی ک هنو پوست شروع نشده ب کشیدع شدن باید پیشگیری میکردی اللن اگ پوستت کشیدع شده تاثیر نداره

برای من فعلا نخورده حالا بعدا و نمیدونم

دکترم کرم گاتیو رو توصیه کرد.

اگه قرار باشه ترک بخوره چیزی جلوشو نمیگیره قشنگم

هیچی روغن زیتون و نارگیل ولی تاثیری نداره هیچی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندقم مامان فندقم هفته نوزدهم بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو ۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ویانا خانم مامان ویانا خانم هفته سی‌ودوم بارداری