من دکترم گفت هیدرودرم بگیرم بزنم.
توی بروشور که نوشته برای ترکهای بارداری هست
روغن زیتون
باید از اوایل بارداریت میزدی..من روغن اگزاسین میزنم و خطی ندارم .وقتی ک هنو پوست شروع نشده ب کشیدع شدن باید پیشگیری میکردی اللن اگ پوستت کشیدع شده تاثیر نداره
برای من فعلا نخورده حالا بعدا و نمیدونم
دکترم کرم گاتیو رو توصیه کرد.
اگه قرار باشه ترک بخوره چیزی جلوشو نمیگیره قشنگم
هیچی روغن زیتون و نارگیل ولی تاثیری نداره هیچی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.