سلام مامانا اسم آمیا قشنگه یا برسا

۳ پاسخ

آمیا اصلان قشنگ نیست

جفتشون قشنگه چند بار بلند صدا کن اسم رو هم خودت هم همسرت معنی هم قشنگ باشه البته ببخشید من معنی هیچکدوم رو نمیدونم ولی باز اینا رو در نظر بگیر ببین کدوم بیشتر به دلت میاد

امیا خیلی زشته

سوال های مرتبط

مامان نورچشمی🫀 مامان نورچشمی🫀 ۶ ماهگی
مامان جوجو کوچولو ❤️ مامان جوجو کوچولو ❤️ ۷ ماهگی
مامان بهترین هدیه خدا مامان بهترین هدیه خدا ۱ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۱۲ ماهگی
مامان 💙🩵رایان🩵💙🍼 مامان 💙🩵رایان🩵💙🍼 ۹ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی