حدس جنسیت داخل انتی برای کیا درست اومده ؟؟؟؟

۲۱ پاسخ

۵۰ ۵۰ احتمالاته

واسه من اشتباه بود‌گفت احتمالا دختره ولی نی نیم پسره

برای من

مال من درست بود

برا من درست بود

من درست بود

اکثرا درسته

من ۱۰۰ درصد درست بود و شک نداشتم

من دوتاشون درست بود

برا منم درست گفت

برا منم درست بود

به من قطعی گفت

از من

من درست دراومد انتی گف دختر انومالی بودم چند روز پیش بازم گفت دختره💕🥲

احتمال دکتر یا مامانا؟اگه دکتر بله برای من درست شد

برای من 💯

برای منم درست بود تا جایی که دیدم درست در میاد

برامن که درست بود

برای من درست بود

از من درست بود

از من درست دراومد

سوال های مرتبط

مامان لیانا جون🍼👶🩷 مامان لیانا جون🍼👶🩷 ۱ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حمیدرضا ونی نی مامان حمیدرضا ونی نی ۳ ماهگی
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری