بچه ها من خیلی آب میخورم این مدت 🫤عیب نداره ایا؟

۴ پاسخ

خیلیم خوبه عفونت نمیگیری

خخخخ تنها چیزی که اصلا ضرر نداره آبه بخور نوش جونت

نه عزیزم آب خوردن که خیلی خوبه حتمن بدنتون نیاز داره

بخور اتفاقا خوبه

سوال های مرتبط

مامان کوروش مامان کوروش ۲ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان انیسااا✨🫀 مامان انیسااا✨🫀 ۴ ماهگی