وای من خیلی آب میخورم این آب خوردن طبیعیه؟! خیلیییی آب میخورم

۹ پاسخ

من نمیتونم آب بخورم، یه لیوان آب بخورم دو برابرشو بالا میارم 😭

من اصن نمیتونم آب بخورم
از تشنگی هلاکم

عاااالیه هیچکس از اب خوردن زیاد ضرر نمیکنه

خیلی خوبه بخور

کار درستو میکنی

منم زودزود تشنه‌ام میشه

اگر اب دور شکمت خوب باشه و نرمال نه اشکال نداره

اتفاقا خوبه، آب زیاد بخور توی بترداری بدنت نیاز داره

ارہ منم خیلی تشنم میشد

سوال های مرتبط

مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری