خانوما کاچی خیلی ضرر داره ؟من شدید دلم‌میخاد

۷ پاسخ

مگه ضرر داره؟ من دیروز خوردم یکم

من فهمیدم همه چی به اندازه خوبه

من خوردم😉
مقویه

ادویه های گرم و زعفرون توش نریز
با نبات سفید درست کن

در حد یه قاشق بخور ولی خوب نیست

منم خودم چند هفته پیش برام ضرری نداشت

وای نه هفتت پایینه ریسک نکن .

سوال های مرتبط

مامان آقا پارسا 👶 مامان آقا پارسا 👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی
مامان آرن🧿 مامان آرن🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه مامان دونه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری