بچه رو از کی باید گذاشت تو روروئک

۳ پاسخ

7ماه به بعد

ضررداره برای کمرش

اصلا نزار گلم خوب نیست ضرراش بیشتر از سودشه که البته سودی هم نداره

سوال های مرتبط

مامان 💞 دیلان💞 مامان 💞 دیلان💞 ۱۲ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان امیرحسین🦋🌿 مامان امیرحسین🦋🌿 ۴ ماهگی
مامان زینب سادات مامان زینب سادات روزهای ابتدایی تولد
مامان قنده عسلش 🫠 مامان قنده عسلش 🫠 ۱۷ ماهگی