۶ پاسخ

فقط مراقب باش ثبتش کنه

🫠بزار من از هادی بپرسم میگم

میزنه به نامتون همون موقع و اصلا راه کلاهبرداری نداره

همه چکا الان صیادی هستند . تو سامانه به نام خودت ثبت میشه . پاس هم نشه کل حساباش بسته میشه

چک صیادی راه کلاهبرداری نداره
اگ پاس نشه کل حساباش بسته میشه
هرجا هم بره خدمات بانکی و این چیزا نمیگیره تا جاییک میدونم

معتبر ترین چک هست ما خاستیم فرش بگیریم چک صیادی دادیم

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم💖😍 مامان دخترنازم💖😍 ۲ سالگی
مامان شاه پسر⁦❤️⁩ مامان شاه پسر⁦❤️⁩ ۲ سالگی
مامان شاه پسر⁦❤️⁩ مامان شاه پسر⁦❤️⁩ ۲ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۲ سالگی