۱۲ پاسخ

عالیه

خوبه عزیزم

لب مرزه

لب مرزه
رعایت کنید

خوبه اوکیه

خوبه گلم فقط رعایت کن
من‌۹۲ بودم دکتر گف لب مرض

۹۰ خیلی خوبه زیر ۱۰۰ کلا خوبه ناشتا دیگ

بالا نیست ولی لب مرزه بهتره یکم مراقب باشی

خوبه زنان باردار باید زیر ۹۲ باشن
ولی سعی کن رعایت کنی بالا نره

عکس آزمایشتو بفرس

بستگی به رنج آزمایشگاهت داره

خوبه دیگ زیر ۱۰۰

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا هفته چهلم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری