تا۹۵اوکیه ولی ۹۵لب مرزه
منم ۹۰ بودم دکتر گفت لب مرزه رعایت کن بالا نره
خوبه
برا من ۹۹بود
امروز باز رفتم تکرارش کردم حالا قراره ۲ساعت بعد صبحانه برم بازم ی آزمایش دیگه بگیره
نه خوبه
خوبه
مال من آزمایش قند بارداری دادم با گلوگز ناشتا ۹۸ بود گفتن مرزی یهو رعایت نکردم رفت ناشتا ۱۲۰ دو ساعته ۲۱۰. که انسولین دادن بهم با قرص
لب مرزی مراعات کن.من ناشتا ۹۲ بودم ۲۸ هفته آزمایش گلوکز دادم متوجه شدم قند بارداری گرفتم
سلام عزیزم
من ماهایی اول قند داشتم دکتر بهم گفت تا 92نرماله
خیلی عالیه
اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.