واسه تهوع کیا قرص اندانسترون میخورن؟

۱۰ پاسخ

دكتر به من ب ٦داد ميخورم خيلي بهتر شدم ولي كامل از بين نمي بره

من دکتر نوشته

من از اول میخورم

من شبی یدونه میخورم از تقریبا ۸ هفته چندروز پیش اومدم قطعش کنم حالم به شدت بد شد دکترم گفت کم کم قطعش کن ولی نتونستم😣

من خوردم خیلی خوبه ولی میگن ضرر داره

من از ٨ هفته تا ١٣ هفته خوردم دكترم گفت ديگه سعى كن قطعش كنى كه اگر نكردى تا اخر باردارى باهاته و خب قطعا بهتره كه زياد مصرف نشه
ولى خب تهوعم هم از ١٤ هفته كامل قطع شد

من می خورم روزی سه تا دو

من میخورم ضرر نداره

از چند هفته شروع کردین به خوردن
ضرر ندارع؟

من میخورم

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💞جانان 💞 مامان 💞جانان 💞 هفته شانزدهم بارداری
مامان بسکوییت🤍 مامان بسکوییت🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری