۱۱ پاسخ

من خیلی دوست دارممممم

بله من خانواده مادرم و پدرم بیشترشون یبوست میگیرن ولی مادرم سر من زیتون و سیب زیاد می‌خورده و خداروشکر من تو کل زندگیم انگشت شمار یبوست شدم که بجز چندبارش بقیش بخاطر دوران بارداری و شیاف هاش بود

اره خیلی خوب و مفیده نوش جونت

زیتون محشره منم از اول میخوردم

واسه موهای بچه خرما زیتون من سر دخترم خیلی میخوردم ماشالا موهاش پر

منم زیاد میخورم اونم کبابی بی هسته😛😛😛😛😛😛😛😛😛🤩

آره عالیه،فقط شور نباشه بهتره

نشنیدم ک بد باشه
منم خیلی میخورم هم زیتون پرورده هم خود زیتون
عاشقشم
تازه واسه یبوستم خوبه خیلی

خیلی خوبه من یه مدت خیلی میخوردم
برای جلوگیری از یبوست عالیه

اره خیلی هم برا جنین خوبه هم جلوگیری می‌کنه مادر یبوست نگیره

زیتون ک من شنیدم خوب۷

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐🍇 مامان بلوبری🫐🍇 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قلب من مامان قلب من هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری