۵ پاسخ

عزیزم این خارش به خاطر حساسیت به پروتئین گاوی هست

حساسیت فصلی این فصل منم همش دماغمو‌میخارونم

رفلاکس و حساسیت ب پروتیئن .رفلاکس ۴ماه ب اوج خودش میرسه دخترمنم خیلی بقرارشده

والا تو این فصل دماغ من دهنمو صاف کرده چه برسه به اون طفلیا چیز نگران کننده ای نیست عزیزم

رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان نخوود☀️ مامان نخوود☀️ ۱ سالگی
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی