۱ پاسخ

دنا بری الکی سزارین میکنن یه عالمه هم پول بیخودی ازت میگیرن. در حال حاضر توی بیمارستانای خصوصی کوثر از همش بهتره، توی دولتیا هم مسلمی و حافظ.

سوال های مرتبط

مامان نفسام💙💙🩷 مامان نفسام💙💙🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری