دوستان برا آزمایش NITP باید ناشتا باشی؟

۱۰ پاسخ

خیر عزیزم

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

نه ناشتا نبودم

فقط از من پرسید قرص آسپرین و یه قرص دیگه بود یادم نیست گفت نخوردی ۴۸ ساعت قبل گفتم نه همین

خیر لازم نیس

نه عزیزم من ازمایش دادم

آزمایش سلفری دی ان ای هستش و باید صبحانه کامل خورده بشه
قبلش اگر قرص اسپرین می‌خورید قطع بشه ۲۴ساعت
اگر قرص تیروئید می‌خورید اون صبح نخورید

واسه ازمایش ان تی اولی نه دکتر بهم گفت ناشتا نباش مشکلی نیست

خیر من ناشتا نبودم ولی چیز خاصی هم نخورده بودم اونجا گفتن احساس گرسنگی و تشنگی نداری چیزی بخوری کفتم ن

سلام بله

سوال های مرتبط

مامان نی نی من🥰 مامان نی نی من🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رضا کوچولو مامان رضا کوچولو ۶ ماهگی
مامان ماوی🥹🩵😍🫠 مامان ماوی🥹🩵😍🫠 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دنیای مامان مامان دنیای مامان هفته چهاردهم بارداری
مامان 🌾ودوقلوها💙💙 مامان 🌾ودوقلوها💙💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیام 💋 مامان لیام 💋 ۴ ماهگی
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان دایان واَبرا🍃☁️ مامان دایان واَبرا🍃☁️ ۶ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته سی‌وپنجم بارداری