۴ پاسخ

من منتظرم دردم بگیره😠

تا میتونی ورزش و پیاده رویی کن خیلی تاتیر گذاره من زایمانم خیلی راحت بود اصلا فکرشو نیمکردم بتونم اینجوری راحت زایمان کنم

بزورع امپول ووقرص زایمان کردم 😑

۴۰هفته تکمیل
من تو خواب کیسه ابم پاره شد بعدش دردم شروع شد البته شب قبلش یساعت پیاده رویی کردم از موقع ک کیسه ابم پاره شد تا زمان زایمان ۲ساعت بیشتر طول نکشید

سوال های مرتبط