خانما قرص آسپرین کی باید قط ؟

۸ پاسخ

از هر وقتی که دکترت دستور بده

به من کفت اول ۳۶ قطع کن. ۳۸ هفته و ۵رزو سزارینمه

من 35هفته و پنج روزقط کردم

ینی الان باید قط کنم

به من گفتن ۳۴ هفته

من میخورم گفت تا۳۶بخور بعد قطع کن

دکتر ب من گفت دو هفته دیگ قطع کن

هفته۳۶

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۱۱ ماهگی
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی