۴ پاسخ

بخدا این سونوها خیلیاشون چرت پرت بچه ابجی من۳/۵۰۰بود دنیاامد وزنش کردن۲۷۰۰بود
بچه دخترخالم۳۳۰۰دنیاامد۴۱۰۰🤣🤣

ممنونم🙏🙏🙏🙏

اره نرماله نه زیاده نه کم

وزنش خوبه. طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان جوجمم🥹🩷 مامان جوجمم🥹🩷 هفته سی‌وششم بارداری