۶ پاسخ

اره دختر منم دوماهگی ۵ کیلو بود چهارماهگی ۶ کیلو توی دوماه یک کیلو اضافه کرده

چرا انقد همه درگیر اینیم که بچمون تپل باشه
چرا به خاطر این که سالمن خداروشکر نمی‌کنیم
به نظر من بچه فقط سالم و سلامت باشه
به قول بیز تورکلر سوموگو ساغ اولسون بابا🥰😍

برا من ۸۷۰۰ بود برا تولدشم ۳۱۸۰

عزیزم بسته به وزن تولدش داره...
پسرم وزن تولدش ۳۲۰۰ بود دیروز ۴ ماهگی ۶۸۰۰ بود..کمتر از نمودار بود ولی گفتن خوبه

اگه دختره عااااالیم هس تازع
اگه پسره باید ۶۴۰۰ باشه

خوبه دیگه

سوال های مرتبط