اره دختر منم دوماهگی ۵ کیلو بود چهارماهگی ۶ کیلو توی دوماه یک کیلو اضافه کرده
چرا انقد همه درگیر اینیم که بچمون تپل باشه
چرا به خاطر این که سالمن خداروشکر نمیکنیم
به نظر من بچه فقط سالم و سلامت باشه
به قول بیز تورکلر سوموگو ساغ اولسون بابا🥰😍
برا من ۸۷۰۰ بود برا تولدشم ۳۱۸۰
عزیزم بسته به وزن تولدش داره...
پسرم وزن تولدش ۳۲۰۰ بود دیروز ۴ ماهگی ۶۸۰۰ بود..کمتر از نمودار بود ولی گفتن خوبه
اگه دختره عااااالیم هس تازع
اگه پسره باید ۶۴۰۰ باشه
خوبه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.