۱۷ پاسخ

من ۳۲ هفته ۱۷۷۰ بود
دیروز رفتم ۳۷ هفته ۲۸۰۰ بود
دوتا قوطی خوردم

من موز ووانیل وخوردم خوبه .

سلام عزیزم..شما لیدی میل میخوردین تاثیر داشت..

طعم موز بخر یا وانیل روزی دوبار بخور خیلی تاثیر داره وزن بچم از ۶۰۰ گرم رف ۳ کیلو تو ماه ششم بودم ک ۶۰۰ گرم بود

اها فک کردم بچه دوم چون من سراولی خیلی لاعرشده بودم اصلا دوس ندارم سراینم لاعربشم

ببخشقید شما تودوران شیردهی استفاده می‌کنید برای چی ک شیرزیادبشه یا اینکه لاعرنشین من تودوران شیردهی بشدت لاعرمیشم

وزنش چقدبود

سلام منم دکتر داده یک هفته شده میخورم این هفته هم بخورم بابد برم سونو تو۳۱ هفته وزنش ۱۷۰۰بودولی بهداشت میگ شکمت ریزه

لیدی میل چیه؟؟برای چی بهتون دادن ؟از کی؟

خوشمزس حالا 😶

خوشمزه است طعمش مثل چیه

والا من جنینم ۲هفته رشدش کم بود خودم رفتم کاکائوئیشو خریدم

موزی و کاکائو،ولی کاکائو بهتره،هنوز نرفتم سونو ببینم رشدش چجوریه🫠

عزیزم دکتر گفته که بخوری.وزن نی نی چقدر بوده که‌ نوشته برات

دکتربرات دادیاخودت گرفتی میخور

اگر دکتر تجویز نکنه بهتر سرخود خورده نشه

من روزی یه لیوان میخوردم
امپول هپارین هم زدم ۲۰ عدد
۱ کیلو اضافه کرد

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلو ها🥹❤️ مامان دوقلو ها🥹❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد