۹ پاسخ

من حسش میکنم تکونشو نه ها
خودشو یه طرف شکمم سفت میکنه
ازهفته پیش گاهی اوقات وقتی میخوابم استراحت میکنم مثل امروز یه طرف قلمه شد

بله من حسش میکنم مث ماهی و حباب بعضی اوقاتم خودشو سفت میکنه

ن من هنوزم حس نمیکنم

من دوهفته اس متوجه شدم

من که اصلن حس نمیکنم 😕.

بله من سفت می‌کنه خودشو حسش میکنم

خیلی زوده .از هفته ۲۰

نه من حس نمیکنم🥲

سلام ..نه بابا
من تازه یکی دوهفتس دارم حسش میکنم 😅

سوال های مرتبط

مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری