خیییلی استرس واکسن فردا رو دارم🤒🙃😥

۶ پاسخ

منم فردا واکسن دارن 😥

دوماهگی زیاد واکسنش سخت نیس

ناهارتو بذار و کاراتو کن که فقط در اختیارشون باشی..کمتر بهونه میگیرن..من دخترم خوب بود ولی پسرم برای درد پاش دو سه سری یه دل سیر گریه کرد و‌ بعد چند ساعتم خوب شد..پسرم خیلی ارومه اصلا گریه نمیکنه ولی این پا خیلی دردش اومد فکر کنم چون خیلی از ته دل گریه میکرد🥲😭

دو ماهگی؟ من امروز زدم

استرس نداشته باش عزیزم فقط حواست باشه استامینوفن بدی بعد واکسن ..فقط اولین روز یکم بی‌قراری می‌کنه روز بعدش بهتر میشه نگران نباش ...

منممم😢دقیقا باید فردا برم

سوال های مرتبط

مامان ماهور مامان ماهور ۱۴ ماهگی
مامان کیان 💙اشکان مامان کیان 💙اشکان ۲ ماهگی