خانوما ممکنه انومالی اشتباه جنسیتو بگه یا نه

۱۴ پاسخ

نه دیگه اینقدر دستگاها پیشرفت کردن که احتمال خطاش مثل قطره در برابر دریاست

امکان داره ولی اگه جای معتبر و دستگاه بروز سونو انجام دادی اشتباه نیست منم همین فکر و میکردم تو سونو۲۸هفته به دکتر گفتم کلیم بهم خندید😂
دوباره چک کرد

بله یکی از دوستای من بارداری اولش اشتباه گفتن بهش

عزیزم 99درصد درصد حالا یک درصدم بود اشتباه بود اونم با بدنیا اومدن بچه فهمیدن

نه دیگ

نه....

خیلیییی کم پیش میاد ولی من چند نفرو دیدم اشتباه گفتن بهشون
نمونش همین امروز صبح یه مامان رفته بود سونو رشد جنسیت بچش از دختر تبدیل شده به پسر

نه دیگه .چون جنین کامله

نه
جای خوبی نرفتی؟
من مهدوی رفتم

اصلا امکان ندارررههه

نه
کدوم سونوگرافی رفتی؟

ان تي ارع ولي انومالي دقيقه ديگ

نه‌گلم درسته

اگ جای معتبر رفتی نه امکان اشتباه نیس

سوال های مرتبط

مامان روژان و ژوانا مامان روژان و ژوانا ۱۰ ماهگی
مامان نویان 💕🐣 مامان نویان 💕🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرمین و آرمیس مامان آرمین و آرمیس ۴ ماهگی
مامان سلنا دلانا👭💗💗 مامان سلنا دلانا👭💗💗 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری