۸ پاسخ

اره تاحالا نخوردم

من که میخورم ولی به اندازه خیلی نباید افراط کنی

منم شنیدم میگن بعد دنیا اومدن نینی گوشاش درد می‌کنه🥹

عزیزم جنین اذیت نمیشه نگران نباش فقط معده اذیت میشه

فکر کنم میگن بچه سیاه میشه😅بازم نمیدونم

چون بچه تند به دنیا نیاد😂😂🥰

نی نی اذیت میشه گناه داله

چون جنین و معده خودت اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان دنیز💗 مامان دنیز💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری
مامان فندوق توراهی مامان فندوق توراهی روزهای ابتدایی تولد