مامانا راست میگن تو بارداری نباید هندونه خورد؟

۹ پاسخ

هندونه سردیه تو سه ماه اول میل نشه بهتره تو جنسیت اثر می‌ذاره

به خاطر ویتامین آ که تو تخم هندوانس میگن سه ماه اول بارداری نخورید

اتفاقا خیلی خوبه و ویتامین سی داره و بدنو هیدراته نگه میداره.اما مصرف زیادش باعث میشه تکرر ادرار بگیرین و ویتامین های مفید هم دفع بشه❤️

نه بخور عزیزم فقط مراعات کن ، چون هندونه قند بالایی داره

نه بابا بخاطر قندش میگن کم بخورید

برا چی؟

منم شنیده بودم از دکترم پرسیدم گفت اتفاقا خیلی خوبه به شرطی که زیاده روی نکنی قند داره

نه بخور خیلی هم خوبه

نه خیلیم مفیده ک چرا اینو میگی

سوال های مرتبط