۹ پاسخ

من ۲۶هفته و دو روز رفتم سونو اصلا چک نکرد،دکترمم ازش نخواسته بود

نه دیگه مهم نیست واسه منم نزد،پرسیدم گفت از هفته ۳۰ به بعد مهم نیست.

من ۲۹ هفته که رفتم بهش گفتم چک کنه گفت مهم نیست و دیگه اصن معلوم هم نمیشه با سونو شکمی

ندگ خ وقته مهم نیست . از ۲۵ دگ مهم‌نیست و دگ تو هفته های ما شروع به کم شدن میکنه

تا چند هفته مهمه؟

تو اين هفته نه ديگه مهم نيست

اتفاقا واسه منم نزد واسم سوال شد

واسع منم نزده بود

نه دیگه مهم نیس

سوال های مرتبط

مامان آرتیا💙 مامان آرتیا💙 ۱۱ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۷ ماهگی
مامان نی نی🩵 مامان نی نی🩵 ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد