۹ پاسخ

وای دقیقاً همه یا زایمان کردن
یا منتظرن دردشون بگیره برن زایمان😐👌🏻😂

وای از عکس پوشک عنی🥲😑

نه گلم تنها نیستی منم هستم هنو نزاییدم 🥲

انشالله که من جز زاییدن های بعدی باشم
آدم خسته میشه

🤣🤣🤣🤣

منم موندمممم 😩😭

🥱🥱یکی مثل من همش خوابه

😂🤣😂وای

🤣🤣🤣🤣قشنگ بود

سوال های مرتبط

مامان آریا🤰🏻🩵 مامان آریا🤰🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آوا و آیدا ❤️ مامان آوا و آیدا ❤️ ۵ ماهگی