مامانا شما چند هفته ساک میبندید؟

۱۰ پاسخ

من 33 به بعد میبندم البته اگه طاقت بیارم تا اون موقع 😂😂

منم هنوز نبستم میشه بگین چیا باید ببریم بیمارستان

من این هفته بستم ۳۴ هفته

والا من 28 هفته بستم چون استراحت مطلقم ولی شوهرم هرروز باز می‌کنه یه چی اضافه می‌کنه یا میگه این لباس نه یکی دیگه میزاره انقدر که استرس داره ولی فکر کنم باید چمدان با خودم ببرم بیمارستان

من ۳۵ بودم بستم گفتم نمیشه پیش بینی کرد چیزی رو
البته مال خودم هنوز مونده اونم فردا می‌بندم

من ده روز دیگه زایمانمه هنوز ک نبستم

بستم بخاطر دردای زیاد ک دارم کاملم نیست

من تازه میخوام ببندم که آماده باشه خیالم راحتره

والا من ذوقم زیادددده
همین روزا میبندم خخ

من هنوز نه بستم

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین 💙🩵🧿 مامان محمدحسین 💙🩵🧿 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلارز🎀👧 مامان دلارز🎀👧 ۱۲ ماهگی
مامان آریانا 👧🏻💗 مامان آریانا 👧🏻💗 هفته سی‌وپنجم بارداری