منم امروز ساک نی نی بستم
مونده از خودم یه سری چیز لازم دارم بخر میبندم
من۳۰هفته بودم ک بستم😅
من ۳۵ هفته اسباب کشی دارم 😅😅
ایشالا خونه جدید میشورم و میبندم
چندروزپیش بستم
انشالله بی حساب پیش دوهفته قبل زایمان تاریخ زایمانم ان تی زده 14مرداد رو حساب پریودی 16مرداد
هنوز نبستم ولی این روزا میبندم
دیشب بستم
من براجنگ دیروز بستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.