۹ پاسخ

من دیروز بستم

من چیدم دیگ

والا من هنوز ساک نخریدم وسایل و جمع کنم هفته بعدم وقت سزارینمه خیلی ریلکسم😂😂😂😂

منم انشالا.... تا آخر هفته برای خودمو میبندم برای نینی رو بستم دوهفته پیس

اول ۹ماه میبندم انشالله

از الان آماده کن بزار تو کمد چیز ی نیست لباسه دیگه

من امروز میبینم
فردا میریم بیمارستان واسه زایمان

من سر برج میبندم

من فردا میخوام ببندم

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین 💙🩵🧿 مامان محمدحسین 💙🩵🧿 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان زینب و ابالفضل مامان زینب و ابالفضل ۵ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی