هم هفته های من کی ساک میبندید و چیا میزارید

۱۰ پاسخ

منم هنوز نبستم

من 36هفته بستم

من وقتی اول ۹ ماه میشم میبندم انشالله

من نبستم وسطای خرداد میبندم هنوز یسری از وسایلام حاضر نیست

ب من همش میگن ببند و من عقب میندازم ولی از یه طرفم میگم اگه ی وقتی اورژانسی بشم هیچ کار نکردم

من هنوز واسه خودم ساک نگرفتم 🥴🤣🤦🏻‍♀️

من هنوز نبستم

اووووو
من تقریبا هم هفته شما بودم شروع کردم جمع کردن

من هنوز نبستم ههه

با اجازه🥹🙏🏻

https://rubika.ir/joing/BAHEIGFHG0DUIEAQCFPTCLZVABWRYIWC

دور همى خانم هاى باردار در روبيكا😍


اگر نتونستين وارد بشين ، آيدى بدين همینجا، كه لينک رو توى روبيكا براتون بفرستم❤️
آیدی من👈🏻👈🏻👈🏻 @Ksnsjwoq

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین 💙🩵🧿 مامان محمدحسین 💙🩵🧿 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی