اسید معده و سوزش گلو دیوونم کرده😭😭😭

۵ پاسخ

فاموتیدین بخور به دکترت بگو و استفاده کن من از اول بارداری میخورم

من فقط باادامس زندم

آدامسم خیلی خوبه

فقط شربت معده

احتمال داره از مولتى باشه من مولتى مو عوض ميكنم اكتى سوزش معده ندارم وباز يه مولتى مثل پريناتال ميخورم برميگرده

سوال های مرتبط

مامان سوگند💕 مامان سوگند💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مَهدا💕 مامان مَهدا💕 ۱۰ ماهگی