۲ پاسخ

دختر منم یک هفته دیگه واکسن داره سینش خس خس میکنه انگار خلط داره نمی دونم سرماخورده یا از رفلاکسشه

نزنم..

سوال های مرتبط

مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی