سلام شیرخشک برارفلاکس بجزببلاک ARدیگه چی خوبه؟

۸ پاسخ

بیومیل ar از همه بهتره

گیرمیاد؟

بیومیل ای ار عالیه من قبلا ببلاک ای ار مصرف میکردم برای پسرم خیلی دلدرد می‌شد و یوبس شده بود

یکم‌سخت گیرمیاد

نان و اپتامیل ای آر هم داره

نان ای آر

برارفلاکس هم خوبه؟

آپتامیل خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۴ ماهگی
مامان 𝐀𝐛𝐨𝐋𝐟𝐚𝐙𝐥🦋𝐏𝐚𝐍𝐚𝐡 مامان 𝐀𝐛𝐨𝐋𝐟𝐚𝐙𝐥🦋𝐏𝐚𝐍𝐚𝐡 ۷ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان سه پسرگل مامان سه پسرگل ۶ ماهگی
مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی