قبل سونوی تشکیل قلب لازمه سونو بریم یا نه لازم نیست؟🤔

۷ پاسخ

نه لازم نیست بری الکیه

نه لازم نیست

باید دکترت بنویسه اکثر دکترا تو هفته ی شما سونو برای دیدن کیسه ی بارداری مینویسن که خدایی نکرده خارج رحم نباشه..یه سونو هم برای تشکیل قلب بعد دیگه میره سونوی ۱۲ هفته

اگه لکه وخونریزی نداری نرو استرس الکی بهت میدن

لازم نیست اخه چیزی برای چک کردن نیست. قلب باشه یعنی به امید خدا سونوهای بعدی رو داری

نه عزیزم ضرر داره برای بچه .
منم نرفتم دکترم گفت هفت هفته که پر شد برو سونوگرافی شکمی

اگه درد نداری خونریزی نداری نه نیاز نیست

سوال های مرتبط

مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان دلوین و توراهی مامان دلوین و توراهی هفته بیست‌وششم بارداری