سلام خانوما من سزارین شدم چی بخورم

۶ پاسخ

ب من دکتر اومد گف فقط مایعات با مایعات شروع کن بعد کم کم سوپ و این چیزا بخور

غذاهای مقوی .غذاهای سفت و هضمش سنگینه نخور یبوست نگیری بخیه ها اذیت میکنه

خرما و نسکافه یا قهوه بخور قشنگ انرژی بگیری

مبارکه سز اختیاری گلم؟؟؟؟؟

اگ امروز سز شدی‌ک‌نسکافه چایی اینا بخور و کمپوت و هر وقت پرستارا گفتن میتونی غذا بخوری سوپ بگو برات درست کنن بخوری از فردا رفتی خونه غذاها مقوی کاچی بخور نمیدونم خروس محلی مرغ محلی بگیر و کره محلی با برنج بخور بدنت جون بگیره عزیزم

عزیزم چطور بود سزارینتون؟

سوال های مرتبط

مامان الینا امیر علی مامان الینا امیر علی ۱۴ ماهگی
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد