۲ پاسخ

اگه کم و حالت تف داره رفلاکسی بچه اگه بیشتر همراه با بی حالی باید پیگیری بشه

خیلی گریه نکرده؟
شاید از گریه زیاد دهنش خشک شده

سوال های مرتبط

مامان حبه انگور مامان حبه انگور ۸ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان رادین جون مامان رادین جون ۳ سالگی
مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی
مامان رادوین🌹✨️🎈 مامان رادوین🌹✨️🎈 ۶ ماهگی