🥲فردا میشم 24هفته باید گلوکز بدم ،؟؟

۱۵ پاسخ

بمن گفت۲۷ برم

به من گفتن‌۲۷ هفته

اره عزیزم

تا 28وقت داری من 28ازمایش دادم

همه باید بدن؟

از ۲۴تا ۲۸ هفته میتونی بری

اره باید انجام بده

اره ۲.۳ هفته هم وقت داری

تا ۲۸هفته وقت داری

تا ۲۸ هفته فرصت هست از ۲۴ میتونی تا ۲۸ هرروزی خواستی به نظرم ۲۶ خوبه اوایل ۷ ماه منم فعلا نرفتم

بزار ۲۵تموم شه بعد

ب سلامتی عزیزم ایشالا ک ازمایشت هیچ مشکلی نداشته باشه

من ۱۰ روز پیش رفتم دکترت چی گفت

اره تا ۲۶ هفته وقت داری

اره گلم

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی 🫛🩵 مامان نخود فرنگی 🫛🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق🥹 مامان فندق🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وسوم بارداری