۳ پاسخ

ببخشید سایت کتوشاپ دریانی

از پیج کتوشاپ دریانی آرد بادام بگیر تو یخچال نگهداری کن شیره نگرفته اس و چربه . من تو فرنی میریزم آرد برنج و آرد بادام میزارم فرنی رو از بی مزگی درمیاره یعنی شیرخشکم نزنم میخوره پسرم

بادام هارو خیس کن پوستشو بکن
بنداز داخل اسیاب کن
بعد اینارو ک اسیاب کردی بذار داخل جایخی چون زود خراب میشه بو میگیره

سوال های مرتبط

مامان قیصر مامان قیصر ۱۵ ماهگی
مامان دِلآ🦩🌱 مامان دِلآ🦩🌱 ۹ ماهگی
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ سالگی
مامان یک کوچلو مامان یک کوچلو ۱ سالگی