۵ پاسخ

بادام درختی بدیم

عزیزم من ۴تا بچه دارم بلد نیستم درست کنم و تا الان درست نکردن 😉

من بادامو همون لحظه تو اب داغ میزارم چند دقه بعد پوست میکنم میریزم میکسر با یکم اب بعد انقدر میزنم کف میکنه و باداما له میشن بعد از صافی رد میکنم ابشو میریزم تو فرنیش این بادومو میگن شیر بادام
یه دکتر بود به ابجیم گفته بود شیر بادام بدین بهتر از بادام معمولیه

بادوم درختی ٦ ساعت خیس کن پوستش رو جدا کن بعد تو خورد کن خوردش کن حالا یه فرنی با آرد برنج و کره و اب درست کن و بادام پودر شده رو بریز داخلش و حدود ١٥ دقیقه بزار بپزه حالا آمادست بده نی نی نوش جان کنه☺️

چون تو به مامان اولی هستی و این عادیه
بادام هارو بشور تو آب بخیسون تا ٢۴ بعد
بعد پوست بادام هارو جدا کن
بعد بادام ها یکی دوروز باید بمونن جلوی افتاب تاخشک شن بعد با میکسر پودرش کنی اگرم افتاب نیست بزارشون روی بخاری که خشک کن

سوال های مرتبط

مامان دِلآ🦩🌱 مامان دِلآ🦩🌱 ۹ ماهگی
مامان قیصر مامان قیصر ۱۵ ماهگی
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی