۲ پاسخ

بادوم از قبل بذار خیس بشه بعد پوستشو جدا میکین رنده ریز میکنی آب می‌ریزی کمش میکنی .آبش که کم شد یه پیمونه آرد و تو یکم آب سرد حل میکنی میذاری میجوشه یکم که سفت شد آماده هست

۵تا بادوم بشکن روش ابجوش بریز ۵ دیقه بعد پوستشو بکن بکش رو صافی استیل پودرش در میاد بعد با یه قاشق ارد برنج و یه لیوان اب بزار بپزه قوام بیاد

سوال های مرتبط

مامان دِلآ🦩🌱 مامان دِلآ🦩🌱 ۹ ماهگی
مامان علیسان کوچولو♥️ مامان علیسان کوچولو♥️ ۱ سالگی
مامان شاهان کوچولو😍 مامان شاهان کوچولو😍 ۱۵ ماهگی
مامان آریامهر مامان آریامهر ۱ سالگی
مامان نیلایِ مامان😍 مامان نیلایِ مامان😍 ۱۵ ماهگی