ناخن هام و ترمیم کردم خوب شده

تصویر
۶ پاسخ

یه سوال ناخن چجوری میکارن

مبارک باشه قشنگه

این رنگ با همه چی سته

مبارکه عزیزم

آره منم رنگای نود دوص دارم
بچتون میزاری کجا؟ میری ترمیم

بله من این رنگی دوست دارم

سوال های مرتبط

مامان Karen&rasta مامان Karen&rasta ۲ سالگی
مامان علی اکبر مامان علی اکبر ۲ سالگی