سلام مامانا شماهم تو هفته من خوابای زیادی میبینید

۸ پاسخ

آره من الانم چرت پرت زیاد میبینم از بعضیهاشم واقعا میترسم بعضیاش خنده داره سروته نداره😂😂😂

مخصوصا خاب نامحرم نا دلت بخاد

اخ نگو از بس خواب اشفته میبینم با سردرد بیدار میشم از خواب🤕🥺

وای خدا خیلی همش دعوا میبینم

تا آخر بارداری میبینی همشم چرتو پرت و کابوس
منکه هنوزم میبینم 😂

اره چرتو پرت. معلوم نی چی به چیه کی به کیه 🤦‍♀️😂

وایییی منم
سه چهار هفتس خواب دست از سرم برنمیداره ،نمیدونم چیکار کنم،امروز داشتم فکر میکردم چرا اینطوری شدم که پیام شمارو دیدم ،یعنی طبیعیه؟؟

اره من می‌دیدم اونم چرت و پرت

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی