وای خانوما نفخ کردم خیلی بد چیکار کنمممم

۳ پاسخ

اب ولرم جوشیده بخور یا کاهو یا خیارسبز

شربت لاکسی ژل بخور

عرق نعنا بخور

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۱ ماهگی