۸ پاسخ

اره منم چیز خاصی دلم نمیخواد ولی شدید بستنی ژله ای الان خواستم😋🤭🤭🤭

هوس پیتزا کردم و کلا تو سال هم سه بار هم نمیخوردم اصن پیتزا رو خیلی دوس نداشتم قبلا ولی الان خیلی میخوام ولی خب نخوردم هنوز

کرانچی😐

چرا من وسط همین شهریور هوس گوجه سبز و توت سفید آبدار کردم
البته هوس های یهویی هم میکنم مثلاً الان دو روزه صبحانه و ناهار مربا آلبالو با خامه هوس کردم و یطوری با هوس و اشتها می‌خوردم که شوهرم می‌گفت ندید بدید😅😆 در صورتی که من شاید سالی دوبار مربا بخورم و کلا نمی‌خوردم
یا اوایل مدام هوس آش میکردم و حتی خواب آش رشته هم میدیدم

آره منم میگن ویار پسر سرده کلا

منکه کلا از همه چی بدم میاد

بلال و انار 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

من فقط یه بار سیرابی هوس کردم
و بلال

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرکوچولو و جوجه 🐥💛🩵 مامان پسرکوچولو و جوجه 🐥💛🩵 ۲ ماهگی