خانوما شما ویار خاصی هم میکنید؟🤔

۱۲ پاسخ

نه هیچ هوس خاصی ندارم لواشکه که قبل بارداری هم دوست داشتم

من سس فلفل تیز 😐

کیوی🫢

من ک ویار خوردن ندارم ‌ویارم از کل چیزامیوه گرفته تاانواع غذا وتنقلات وغیره🤢خیلی دوسدارم ب روال قبل برگردم تاالان۱۰کیلو وزن گم کردم 😭

خودم تا ۱۸ هفت بدم میومد از همه چیز ، به جز سیب زرد و خربزه🤤

حالا زوده بعد ۱۸ هفته ادم دلش همه چی میخواد🫠

نهههه😩

من خیلی ویار میکنم

ن اون ویار های عجیب غریبی که قبل بارداری میدیدم زنای باردار هوس میکنن

ن من هوس نمیکنم زیاد خیلی خیلی کمم
نمیدونم برچی

اره شیرینی🥺🥺🥺

اره دلم بدجور چیزای شیرین میخواد ولی بلافاصله بعدش بالا میارمش

سوال های مرتبط

مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری