خانما از هزینه ی سنو بیوفیزیکال کسی خبر داره؟

۱۰ پاسخ

من رفتم بیمارستان دولتی برا ۲ مهر وقت گرفتم.
گفتم هزینه ش چنده.گفت زیر ۲۰۰ در نظر بگیر.😅

من ۹۸۰

آزاد پیش سونو چاووشی تربت انجام دادم ۷۰۰

تربت فک کنم ۷۰۰ باشه

سونو بیوفیزیکال چیه

من ۱۶۰۰

۶۰۰ یا ۴۰۰ بود من دادم .

سلام من انجام دادم آزاد 3300

۶۵۰ هست تو شهر ما

من آزاد دادم ۸۰۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی
مامان محمدصدراجونم💙 مامان محمدصدراجونم💙 ۹ ماهگی
مامان روشنا مامان روشنا ۴ ماهگی
مامان آنیل🤍👧🏼 مامان آنیل🤍👧🏼 ۵ ماهگی