بچه ها سلام
دوستان کرجی برا سونو و آزمایش nt کجا رفتین؟

۳ پاسخ

منم پیش دکتر خدا رحمی رفتم هم انتی هم انومالی همسرمم اجازه دادن بیاد داخل وهمه چیز رو چندبارچک میکردن منکه راضی بودم ازمایشم آزمایشگاه حکیم نزدیک هونجاست رفتم اصلا معطل نشدم

بعضیا میگفتن جدیدا زیاد اهمیت نمیده
ولی من رفتم خیلی خوب برخورد کرد
خیلی هم با دقت برسی میکرد
هر چیزی رو سه بار برسی کرد
حتی تو برگه سونو هم نوشته عدد انتی سه بار برسی شده
من راضی بودم

من پیش دکتر خدارحمی رفتم

سوال های مرتبط

مامان نیلساوسامین مامان نیلساوسامین ۴ ماهگی