۲ پاسخ

باید بری دکتر اون موقع میفرسته هرماه ی ازمایشی انجام میدن با خون هردوتون ک اوکی بشه اپکا من دوستم این مدلی بود چند ماه تحت درمان بودن تا اوکی شد
دکتر رقایی بیشتر این ازمایش رو قبول داره ی ویزیت برین پیششون ب نظر من

ببخشید میشه بپرسم چراازمایش آپکاداذین؟؟

سوال های مرتبط

مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 قصد بارداری